Zaujala Vás naše nabídka? Chcete si zarezervovat konkrétní byt? Neváhejte tedy,
kontaktujte naše prodejce a domluvte si s nimi osobní schůzku. Naši prodejci velmi rádi
zodpoví veškeré Vaše dotazy a poskytnou doplňující informace o Vámi vybraném bytu. V
našich prodejních centrech máte též možnost zkonzultovat Vaše finanční možnosti
s hypotečním poradcem, který s Vámi důkladně probere všechny možné varianty financování
bytu.
Rezervační smlouva
Pakliže jste se rozhodli pro jeden z námi nabízených bytů, je nutné, abyste s námi
podepsali rezervační smlouvu. K tomu Vám stačí pouze občanský průkaz a 50.000 Kč
na rezervační zálohu. Jsme si vědomi, že tuto částku nenosí každý klient
u sebe. Z tohoto důvodu nabízíme možnost uhradit při podpisu smlouvy pouze 5.000 Kč a
zbylou část, tedy 45.000 Kč, doplatit do 3 pracovních dnů převodem. V momentě, kdy je
podepsána rezervační smlouva a splněny všechny nutné náležitosti se již nemusíte bát, že
Vás o vysněný byt někdo připraví.
Smlouva o smlouvě budoucí kupní
Dalším krokem je podpis smlouvy o smlouvě budoucí kupní (SoSBK), která se podepisuje
do 10 ti dnů od podpisu rezervační smlouvy, nebo do 20 ti dnů od vydání
stavebního povolení v případě, že nebylo vydáno v době, kdy jste rezervační smlouvu
podepisovali. Tato smlouva je obsáhlejší a řeší například způsob provedení klientských
změn, jak a kdy bude podepsána kupní smlouva, jasně stanovuje práva a povinnosti obou
stran a další. Dále se v této smlouvě jasně stanovuje individuální
platební kalendář. Zde jedinou nutnou podmínkou je
1.
splátka ve výši 10% (již zahrnuje rezervační zálohu) splatná do
10 ti dnů od podpisu SoSBK. Zbytek ceny je možné uhradit po kolaudaci, před podpisem
kupní smlouvy. Klienti, kteří uhradí 50% a více z kupní ceny do 30 ti dnů
od podpisu SoSBK,
od nás obdrží zdarma pojistnou záruku na
uhrazenou částku.
Klientské změny
Přílohou SoSBK jsou kromě standardů též termíny klientský změn, tzn. termíny, do kterých
je nutné nahlásit a uhradit klientské změny, které se týkají např. změny dispozic,
výměny zařizovacích předmětů, úprava rozvodů, či speciální požadavky klienta. Každý druh
klientské změny lze provést jen do určité fáze výstavby, proto jsou omezeny předem
danými termíny. Pakliže zakoupíte byt po těchto termínech, je možné klientské změny
projednat individuálně, nebo je možné je provést po kolaudaci celého projektu. Klientské
změny sjednáváte v klientském centru v ulici u Plynárny 1533/73a, kde jsou vystaveny
základní standardy a zařizovací předměty jednotlivých projektů a pro jejich objednání
podepisujete dodatek k SoSBK. Klientská změna se provádí až po uhrazení celé její ceny
do termínu stanovaném v dodatku.
Kupní smlouva
Krátce před kolaudací budou klienti, kteří si jako způsob financování zvolili hypotéku,
vyzvání k předložení úvěrové smlouvy. Dále je nutné ve spolupráci s hypotečním poradcem
stanovit samotné čerpání finančních prostředků.
Všichni klienti musí provést kontrolu dokončeného bytu, aby se přesvědčili, že vše
odpovídá jejich představám. Po finančním vypořádání, tzn. doplacení celé kupní ceny,
dochází k podpisu kupní smlouvy a oficiálnímu předání bytu.
Pro usnadnění celého procesu koupě Vámi vybraného bytu je pro Vás k dispozici
profesionální tým prodejců a hypotečních poradců.